یادبود سردار دلها در قالب حسینیه مجازی برگزار شد 

یادبود سردار دلها در قالب حسینیه مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹
حسن اقبالی گفت: از آنجایی که امسال ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی متقارن شده و با توجه به شرایط کرونایی موجود، ویژه برنامه های عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و یادبود سردار دلها، در قالب حسینیه مجازی برگزار شد.

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی متقارن شده و با توجه به شرایط کرونایی موجود، ویژه برنامه های عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و یادبود سردار دلها، در قالب حسینیه مجازی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج ابراز کرد: این مراسم که به مدت پنج شب از طریق اینستاگرام پخش شد شامل منبر مجازی و مداحی بود.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مسابقه مجازی دلنوشته برگزار شد و در همین راستا نوجوانان و جوانان دلنوشته های خود را خطاب به سردار دلها از طریق گروه مجازی کانون ارسال کردند.



اقبالی اظهار کرد: همچنین در راستای تولید محتوا در فضای مجازی مسابقه مجازی ساخت کلیپ و عکس نوشت در مورد سردار سلیمانی اجرا شده و بر همین اساس علاقمندان کلیپ های کوتاه از این سردار تولید کرده و دکلمه هایی درباره این شهید بر روی کلیپ ها ضبط کرده و سپس برای ما ارسال کردند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج اضافه کرد: در بخش عکس نوشت نیز عکس نوشته هایی با محوریت وصیت نامه حاج قاسم تولید کرده و به گروه مجازی کانون ارسال کردند.



وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، اجرای طرح کمک مومنانه با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) و به نیابت از سردار دلها بود که به کمک بچه های مسجدی کانون اجرا شد.



اقبالی عنوان کرد: به همین منظور تعداد ۲۸۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش تقریبی بیش از ۱۸۰ هزار تومان تهیه شده و هم زمان با شام شهادت حاج قاسم در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج در خاتمه تاکید کرد: زنده نگه داشتن ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهید سلیمانی و نیز تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)، ترویج فرهنگ فاطمی و مکتب حاج قاسم از اهداف اجرای این برنامه ها بود.

پایان پیام/ 586